Produsele mele preferate

Imi place foarte mult sa ma aranjez,mai ales atunci cand ies afara.Imi place sa fiu cat mai cocheta,sa am un make-up de invidiat iar uneori imi place sa ies chiar in evidenta.Cui nu-i place?Cred ca tuturor femeilor le place sa fie frumoase,aranjate si sa aibe un buget diFeatured imagen care sa-si cumpere ceia ce-si doresc la o anumita perioada de timp.

Am vazut ca multor persoane le place sa-si cumpere cat mai multe haine,nu ca nu mi-ar place si mie, dar mai mult ma tenteaza produsele de make-up care ma atrag foarte mult si sunt foarte inebunita de ele.Si hainele sunt la fel de importante ca ne fac sa iesim in evidenta ,atunci cand suntem imbracate intr-un anumit stil.Dar si makeup-ul conteaza mai ales atunci cand mergem la petreceri si toata lumea te priveste din toate partile.

Acum vreo doi ani matusa mea a fost nuna mare,iar atunci i-a trebuit foarte mult timp pentru a se hotara in ce se va imbraca,ce produse de make-up sa-i ia finei dar cu ajutorul unei persoane foarte cunoscute a trecut si de acest hop,care-i dadea mare bataie de cap.Ia cumparat numai produse de firma la preturi foarte bune.De care si ea este foarte multumita si niciodata nu a dat gres.De aceasta data a fost cam greu in alegerea culorilor,deoarece si fina ei era o persoane foarte pretentioasa si i-a cumparat ceia ce i-a recomandat vanzatoarea magazinului specializat din Bucuresti.Dar puteti cumpara si online de pe pagina Cosmetice si parfumuri unde ve-ti gasi produse foarte bune.Eu una am fost foarte surprinsa de paleta larga de produse care o au,de culori si nuante care te fac sa le cumperi la un pret acceptabil.

Multe saloane am observat ca folosesc produse make-up de firma,pensule,corectoare,tusuri,truse de machiaj si multe alte produse care sunt foarte rezistente si de calitate.Nu stiu daca si voi sunteti de acord cu mine dar mie una imi plac produsele MAC care sunt foarte bune si se gasesc foarte usor peste tot.Atunci cand iti achizitionezi un produs trebuie sa tii cont si de tipul de ten si sa nu fii alergica la un anumit produs.Eu pana acum nu prea am avut astfel de incidente si sper ca nici de acum incolo,sunt foarte atenta la ce imi cumpar si ce folosesc.

Pe pagina Cosmetice si parfumuri puteti gasi ce vreti voi,genti,corectoare,machiaj,rujuri,fonduri de ten si multe alte produse de firma care sunt bune.Voi sunteti de acord cu mine,ca produsele MAC sunt chiar bune?si merita intotdeauna laudate.

Astept cu nerabdare parerile voastre si daca nu va deranjeaza ce produse folositi voi???Featured imageFeatured imageFeatured imageFeatured imageFeatured image

Comments on: "Produsele mele preferate" (4)

  1. ANCA GABRIELA LUPU said:

    eu folosesc produse drugstore, nu am ajuns la performanta de a-mi permite produse de inalta calitate, insa, imi plac si acestea,sunt multumita de ele.

    Like

  2. stoica claudia said:

    multumim pentru sfaturi

    Like

  3. Da,ai gusturi bune, imi plac si mie!

    Like

  4. Si eu folosesc produse drugstore, dar imi place sa-mi cumpar si cosmetice scumpe cu care ma rasfat cand am ocazia.

    Like

Leave a Reply

